آنیآنی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دخترکم آنی

روز مادر

1394/1/26 10:15
نویسنده : GOL...HA
740 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزترینم،فرزندم!

من مادرت هستم...

من با عشق،به اختیار با آگاهی تمام پذیرفته ام که مادرت باشم

تا بدانم خالقم چگونه مخلوقش را دوست میدارد...

من یک مادرم،هیچکس مرا مجبور به مادری نکرد

من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابی های

شبانه را...

تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت همه حجم سکوتی

که گاه از خودگذشتگی نامیده میشود...

تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات میتواند معجزه

زندگی دوباره ام باشد

من نه بهشت میخواهم نه آسمان و نه زمین...

بهشت من،زمین من و زندگیم نفسهای آرام

کودکی توست که در آغوشم رویای پروانه

آرزوهایت را میبینی...

من مادرم،همانی که خالقم ذره ای از عظمتش را

به من بخشید تا تجربه کنم حس بزرگی و لامتناهی

بودنش را...

من هیچ نمیخواهم هیچ...

هیچ روزی به من تعلق ندارد

همه ی روزها،ساعتها و ثانیه های من تویی

و من دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم...

روز مادر مبارک

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترکم آنی می باشد